Újdonságok

Technikai változtatások

Változtatások a G14 katalógusban az utolsó kiadáshoz képest


Átalakítás Technikai Kód Kapcsolódó G14 oldalak
Az RI-03.01iránytartó fék kiegészítése az LE/L villasorozatoknál az 1-es talphoz 100+125mm kerékátmérőknél is. 2.3-1 127, 132, 135, 138, 147, 149, 151, 157, 158, 162, 199, 201, 203, 211, 219, 242, 245, 256, 258, 279
RI-03.03-KX rozsdamentes iránytartó fék kiegészítése a LEX villasorozatnál 3-as talphoz a 150 - 200 mm kerékátmérőknél 2.4-1 310, 314, 317, 320, 323
Valamennyi LE, LER, LEZ, L "stop-fix" kerék- és forgófejfékes forgóvilla-sorozat fékkarja műanyagról fémre lett kicserélve a 100 + 125 mm kerékátmérőknél. 5.5-1 4, 125, 128, 129, 136, 137, 141, 142, 155, 197, 200, 239, 243, 244, 251-253, 257
Az LK / LKR forgóvilla-sorozatok lemezvastagsága 2,5mm-ről 3,0 mm-re változott a 80 - 125 mm kerékátmérőknél. A teherbírás 250 kg-ról 350 kg-ra emelkedett. 5.7-1 63, 208, 212, 213, 216, 220, 221, 247, 260, 264, 265, 280
Az LH forgóvilla-sorozatnál a 75 + 80 mm kerékátmérőkhöz is kapható "stop-fix" (-FI) kerék- és forgófejfék . 5.8-1 206, 222, 248, 266, 273, 281
Az LKX forgóvilla-sorozatnál a 127 - 200 mm kerékátmérőkhöz is kapható "stop-top" kerék- és forgófejfék. 5.9-1 322, 327
Az LK és LH forgóvilla-sorozatnál 127 mm kerékátmérőhöz is kapható "ideal-stop" kerék- és forgófejfék. 5.11-1 77, 163, 165, 169, 170, 220, 222, 225, 230, 264, 266
A VMA125/12G kerék agyfurathossza 36 mm-ről 35 mm-re változott. 9.1-1 100
A POTH keréksorozat kiegészítése 160 mm kerékátmérővel sikló-, tűgörgős- és golyóscsapággyal. 16.4-1 202-204, 206, 320-322
Az eddigi POW keréksorozat ki lett cserélve egy saját készítésű POW keréksorozatra piros köztesgyűrűvel és fehér futófelülettel ill. kerékaggyal. Ttűgörgős- és golyóscspággyal is kapható 100 és 125 mm kerékátmérőknél; a tűgörgőcsapágyas kivitel persellyel és integrált műanyag porvédővel (-FK) készül. A POW 100 teherbírása 180 kg-ról 200 kg-ra emelkedett. 17.1-1 47, 250-254
Valamennyi BE-.... kód le lett cserélve B-... kódra 5.16-1 71, 127, 135, 141, 157, 199, 242, 251,256, 331, 339, 344, 401
Az LKRA/LKPA FI-fékes sorozat műanyag fékkarja ki lett cserélve fém fékkarra. 3.1-1 Titel, 4, 83, 89-91, 97-99, 101, 103, 104, 112, 113, 117
További technikai változtatások Kapcsolódó G14 oldalak
A TPP 200/20KD kerék teherbírása 220 kg-ról 200 kg-ra csökkent. 34, 124, 140-142
Felhívás levegős kerekek esetében:
"A megadott kerék- valamint abroncsátmérők terheletlen kerekekre érvényesek és használat során mind szélességük, mind átmérőjük megnőhet. A kocsiszerkezetek tervezésekor figyelembe kell venni azt, hogy ilyen esetekben is elég hely maradjon a kerék részére."
40
Felhívás a G keréksorozat hőálló golyóscsapágyas kivitelénél: "Útózsírzás megfelelő hőálló zsírral." 49
Változás a BEV bandázs-sorozatnál: az acélgyűrű alapállapotban nem esztergált. 55
Valamennyi LS-villasorozat por- és cseppálló (gumi tömítőgyűrű beépítése nélkül). 63-65
Az LI...-villasorozat felhasználási hőtartománya -30° C-ról -25° C-ra változott, kivétel a zsírmentes kivitel (-OF), amely -50°C-ig hidegtűrő. 69, 331, 332, 334-337, 339-342, 344
A VPA keréksorozat futófelülete a 150 + 175 mm kerékátmérőknél 32 mm-ről 30 mm-re lett csökkentve 92, 98, 99
Az LKU és LKUE forgóvilla sorozat rögzítése sárgáról kék krómozottra lett kicserélve. 120-121
Az SPO 200/20K kerék teherbírása 1500 kg-ról 1250 kg-ra lett csökkentve. 263
További változtatások Kapcsolódó G14 oldalak
Valamennyi cím aktualizálása 3, 10, 11, 398-400
A BVQI-minősítési tanusítvány aktualizálása 19
A csapágytípusok megnevezésénél a típusok betüjelei is fel lettek tüntetve. 57, 58

visszavissza